Perompak tertidur masa pecah masuk, rupanya tuan rumah dah ‘pagar’ dulu

Perompak tertidur masa pecah masuk, rupanya tuan rumah dah ‘pagar’ dulu

October 20, 2021

Malang tidak berbau. Tak dapat dibayangkan bagaimana perasaan keluarga ini selepas terjaga daripada tidur menyedari ... Read More

Jadi kaya mendadak, nelayan dilapor berjaya tangkap 157 ikan ‘mahal’ dikenali ‘emas laut’ bernilai lebih RM739k

Jadi kaya mendadak, nelayan dilapor berjaya tangkap 157 ikan ‘mahal’ dikenali ‘emas laut’ bernilai lebih RM739k

October 20, 2021

Nelayan dari Maharashtra bagaikan bingung dengan tuah yang menyebelahi diri selepas terpaksa ‘bercuti’ dari memancing ... Read More

Bakal tinggal di Australia?, Sajjad tayang keadaan kediaman baru di sana

Bakal tinggal di Australia?, Sajjad tayang keadaan kediaman baru di sana

October 20, 2021

Usahawan kosmetik penuh kontroversi, Muhammad Sajjad Kamaruzzaman ataupun lebih dikenali sebagai Sajat tampil mendedahkan mengenai ... Read More

Pengunjung dilarang kunjungi fenomena ‘laut terbelah’ di Pantai Mek Mas

Pengunjung dilarang kunjungi fenomena ‘laut terbelah’ di Pantai Mek Mas

October 20, 2021

Selepas kerajaan memberikan kebenaran merentas negeri dan melancong ke seluruh negara, rakyat Malaysia menggunakan masa ... Read More

Tular lelaki cuba gabungkan 3 cili terpedas untuk hasilkan cili paling ‘jahat’

Tular lelaki cuba gabungkan 3 cili terpedas untuk hasilkan cili paling ‘jahat’

October 20, 2021

Walaupun cili membuat lidah dan mulut rasa tidak selesa, orang ramai tetap mengidamkan rasa pedas ... Read More

Umat Islam yang mahu mengerjakan umrah boleh mohon dos penggalak guna ciri baharu di MySejahtera- KJ

Umat Islam yang mahu mengerjakan umrah boleh mohon dos penggalak guna ciri baharu di MySejahtera- KJ

October 20, 2021

Menteri Kesihatan Malaysia, YB Khairy Jamaluddin memaklumkan bahawa umat Islam yang mahu mengerjakan Umrah boleh ... Read More

Dianggar berusia 900 tahun, penyelam temui pedang kuno dipercayai milik tentera salib

Dianggar berusia 900 tahun, penyelam temui pedang kuno dipercayai milik tentera salib

October 20, 2021

Seorang penyelam di Israel dilapor telah menemui pedang yang berasal dari zaman Perang Salib di pesisir pantai ... Read More

” Ia calarkan reputasi kami..” – Sheila Rusly nafi curi-curi buat penggambaran

” Ia calarkan reputasi kami..” – Sheila Rusly nafi curi-curi buat penggambaran

October 20, 2021

Pelakon dan Penerbit Shiela Rusly yang sedang mengadakan penggambaran drama Roti Cicah Susu di Perak ... Read More

Elfira Loy hamil anak kedua, pilih rahsiakan usia kandungan – ‘setakat ni okay tak ada mual langsung’

Elfira Loy hamil anak kedua, pilih rahsiakan usia kandungan – ‘setakat ni okay tak ada mual langsung’

October 20, 2021

Pernah timbul desas-desus yang mengatakan pelakon kecil molek Elfira Loy sedang hamil anak kedua selepas ... Read More

“Kesilapan saya” – isu tular babak rogol, Fauzi Nawawi minta maaf

“Kesilapan saya” – isu tular babak rogol, Fauzi Nawawi minta maaf

October 20, 2021

Pelakon, Fauzi Nawawi tampil memohon maaf selepas tular video memaparkan dirinya menceritakan babak rogol membabitkan ... Read More

“Kerja jangan sampai lupa mak ayah” – Hairul Azreen titipkan pesanan buat semua

“Kerja jangan sampai lupa mak ayah” – Hairul Azreen titipkan pesanan buat semua

October 19, 2021

Hairul Azreen dan keluarga kelihatan bahagia beberapa hari ini apabila mengambil peluang untuk bercuti selepas ... Read More

Rizalman, anak pergi Langkawi naik jet peribadi, tinggal di villa mewah harga 1 malam RM50,000?

Rizalman, anak pergi Langkawi naik jet peribadi, tinggal di villa mewah harga 1 malam RM50,000?

October 19, 2021

Sebelum ini, pasangan selebriti Hairul Azreen dan Hanis Zalikha mencuri tumpuan wargamaya selepas pergi bercuti ... Read More

4 tahun ‘seen’ je bila member tuntut hutang, tiba-tiba muncul minta Halal kan

4 tahun ‘seen’ je bila member tuntut hutang, tiba-tiba muncul minta Halal kan

October 19, 2021

Pernah tak korang berhadapan situasi terpaksa menuntut hutang daripada rakan sendiri? Kebiasaannya, peminjam akan mencipta ... Read More

Padah sorok duit dari isteri, lelaki menyesal duit disorok rosak digigit tikus

Padah sorok duit dari isteri, lelaki menyesal duit disorok rosak digigit tikus

October 19, 2021

Gara-gara sembunyikan wang dari isteri, seorang lelaki berputih mata setelah wang yang disimpan olehnya di ... Read More

“Comel sangattt”, Mata bulat si bulus tunggu turn urutan buat ramai ‘geram’

“Comel sangattt”, Mata bulat si bulus tunggu turn urutan buat ramai ‘geram’

October 19, 2021

Telatah kucing atau si bulus semakin hari sangat menghiburkan pengguna media sosial, mana tidaknya ramai ... Read More

Zul Yahya tampil bersuara soal isu susahkan kehidupan antivaksin– ‘mereka bukan penjenayah atau pengganas’

Zul Yahya tampil bersuara soal isu susahkan kehidupan antivaksin– ‘mereka bukan penjenayah atau pengganas’

October 18, 2021

Semalam, Menteri Kementerian Kesihatan (KKM), Khairy Jamaluddin menyatakan akan ‘menyusahkan’ kehidupan golongan antivaksin meskipun kerajaan ... Read More

Pernah suarakan hasrat nak beli kereta mewah, Hairul Azreen dipanggil ‘gila’ masa kerja tukang cat dulu

Pernah suarakan hasrat nak beli kereta mewah, Hairul Azreen dipanggil ‘gila’ masa kerja tukang cat dulu

October 18, 2021

Kejayaan dan kecemerlangan hidup tidak datang dengan sendiri! Bak kata pepatah Melayu, ‘yang bulat tidak ... Read More

“Tak rindu kita ke?” Nur Sajat kembali, jelaskan kenapa senyap di IG

“Tak rindu kita ke?” Nur Sajat kembali, jelaskan kenapa senyap di IG

October 18, 2021

Usahawan kosmetik terkenal, Muhammad Sajjad Kamaruz Zaman yang lebih mesra disapa sebagai Sajat dilihat telah ... Read More

Mirip samseng dalam Squid Game, lelaki ini raih perhatian ramai– “Dia kat Malaysia ke?”

Mirip samseng dalam Squid Game, lelaki ini raih perhatian ramai– “Dia kat Malaysia ke?”

October 17, 2021

Pusat beli-belah di Sunway Pyramid pasti menerima ramai pengunjung ketika ini terutama dalam kalangan peminat ... Read More

Gelagat kanak-kanak yang saling berpandangan tarik perhatian ramai, “Cinta pandang pertama…”

Gelagat kanak-kanak yang saling berpandangan tarik perhatian ramai, “Cinta pandang pertama…”

October 17, 2021

Kalau bercakap tentang cinta pandang pertama, mungkin ada yang percayakannya mungkin juga ada yang tidak. ... Read More