Kucing ‘terbang’ bikin warganet terhibur, “Tengok banyak kali…”

Kucing ‘terbang’ bikin warganet terhibur, “Tengok banyak kali…”

Kucing sememangnya antara haiwan yang cukup disukai oleh kebanyakan orang. Malah tidak kira negara, si comel ini menjadi pilihan untuk dipelihara kerana sifatnya yang manja.

Tetapi kadang kala, kucing juga ada buat hal yang lalunya membuatkan pemilik tidak dapat menahan ketawa. Seperti mana yang dikongsikan oleh seorang individu ini pula, nampaknya warganet juga begitu terhibur menyaksikan gelagat seekor kucing yang tidak semena-mena ‘terbang’ ini.

Dalam perkongsiannya, terdapat dua ekor kucing berwarna hitam sedang bermain dengan seorang individu yang mana turut kelihatan satu permainan kanak-kanak.

Namun begitu, salah seekor daripada kucing mungkin tidak suka dengan permainan itu selepas diletakkan oleh individu tersebut dengan pantas lain pula jadinya.

Situasi yang berjaya dirakam itu turut menarik perhatian warganet dengan 13 juta tontonan yang diraih menerusi hantaran video itu sekali gus diruangan komen pula ditinggalkan ‘ribuan’ komen melucukan buat ramai.

https://vt.tiktok.com/ZSe98acwD/

Ternyata reaksi pantas daripada kucing itu sehingga dilihat ‘terbang’ mencetuskan warganet tercuit hati dan meninggalkan 2.2 juta tanda suka dan dalam pada masa yang sama, kucing itu menerima pelbagai seloroh.

“Semut berkawad dua dua hora hore…”

Kucing

“Ini paling kelakar…”

Kucing

“Kucing pelik…”

IMG_20220102_131436

“Emangnya que anak kecil mainan…”

IMG_20220102_131330

IMG_20220102_190129

IMG_20220102_131451